از تو میخواهم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدک و آدرس vafaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






دریافت همین آهنگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 15763
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



استخاره آنلاین با قرآن کریم



قاصدک
دعای قاصدک ها خوشبختی ادم هاست... برایت ارزوی یه دنیا قاصدک دارم.




خدايا، من عشق به تو را هم از تو مي خواهم

 

وعشق به عاشقانت را وعشق رابه هر كاري كه مرا به تو نزديك كند


 

خدايا، مرا راهي ده كه فقط به در خانه ي تو توانم آمد .


دستي ، كه فقط در خانه تو توانم كوفت .

خدايا، من را چشمي ده كه فقط گريان تو باشد وسينه اي كه فقط سوزان تو .


به من نگاهي ده كه جز رو ي تو نتوانم ديد .


وگوشي كه جز صداي تو نتواند شنيد


خودت را معشوقترين من قرار ده . مرا عاشقترين خويش .


خدايا، چشم جويبار عشق مرا به تماشاي دريايت روشني ده ،


مبادا دل من اسير كوي ديگري شود و پيشاني محبت من بر خاك ديگري بسايد .


خدايا مرغ دلم كه در دام توست، مبادا كه ياد آشيان ديگري كند .


خدايا...


همزمان بارشد گياه محبتت در باغچه ي دلم هر چه هرزه گياه هست از ريشه بخشكان .

خدايا...

نكند كه روي از من بتابي ونشود كه نگاه حيران مرا منتظر بگذاري

اي پاسخ دهنده و اي اجابت كننده

اي گل بخش ديگران از گل گلستان تو اي باغبان باغ رحمت ، اي عزيز و مهربانم ،

 اي خداي بي همتاي من

خدایا ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : maryam